UNİTY 3D FUNCTIONS - PLAYER MOVEMENT'İ FPS OYUNUNA GÖRE DİZAYN ETMEK
PLAYER MOVEMENT'İ FPS OYUNUNA GÖRE DİZAYN ETMEK:
public class Flashlight : MonoBehaviour
{
//Player
Movement
public float speed;
//Flashlight
private bool aciksa;
public GameObject flashlight;
private void Start()
{
aciksa = true;
}
private void Update()
{
Vector3 playerInput = new Vector3(Input.GetAxis("Horizontal"), 0f,
Input.GetAxis("Vertical"));
Vector3 moveVelocity = playerInput *
Time.deltaTime * speed;
// moveVelocity
= Hareket Etme Hızı
transform.Translate(moveVelocity);
FlashLight componentinin içerisine
daha sonradan bu kodu yazdık ve bu sayede W,A,S,D tuşları düzeldi.
//Flaslight
if (Input.GetKeyDown(KeyCode.F))
{
if (aciksa)
{
flashlight.GetComponent<Light>().enabled = false;
aciksa = false;
}
else
{
flashlight.GetComponent<Light>().enabled = true;
aciksa = true;
}
}
}
}
Hiç yorum yok: