gtag('config', 'UA-180278623-1'); UNİTY 3D FUNCTIONS - PLAYER MOVEMENT'İ FPS OYUNUNA GÖRE DİZAYN ETMEK - Bilginiz Dahilinde

Ads Top

UNİTY 3D FUNCTIONS - PLAYER MOVEMENT'İ FPS OYUNUNA GÖRE DİZAYN ETMEK

 PLAYER MOVEMENT'İ FPS OYUNUNA GÖRE DİZAYN ETMEK:

PLAYER MOVEMENT'İ FPS OYUNUNA GÖRE DİZAYN ETMEK


public class Flashlight : MonoBehaviour

{

    //Player Movement

    public float speed;

    //Flashlight

    private bool aciksa;

    public GameObject flashlight;

    private void Start()

    {

        aciksa = true;

    }

    private void Update()

    {

        Vector3 playerInput = new Vector3(Input.GetAxis("Horizontal"), 0f, Input.GetAxis("Vertical"));

        Vector3 moveVelocity = playerInput * Time.deltaTime * speed;

        // moveVelocity = Hareket Etme Hızı

        transform.Translate(moveVelocity);

    FlashLight componentinin içerisine daha sonradan bu kodu yazdık ve bu sayede W,A,S,D tuşları düzeldi.

        //Flaslight

        if (Input.GetKeyDown(KeyCode.F))

        {

            if (aciksa)

            {

                flashlight.GetComponent<Light>().enabled = false;

                aciksa = false;

            }

            else

            {

                flashlight.GetComponent<Light>().enabled = true;

                aciksa = true;

            }

        }

    }

}

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.