gtag('config', 'UA-180278623-1'); UNİTY 3D FUNCTIONS - PLAYER MOVEMENT - Bilginiz Dahilinde

Ads Top

UNİTY 3D FUNCTIONS - PLAYER MOVEMENT

 PLAYER MOVEMENT:

PLAYER MOVEMENT
public class Flashlight : MonoBehaviour

{

    //Player Movement

    public float speed;

 

    //Flashlight

    private bool aciksa;

    public GameObject flashlight;

 

    private void Start()

    {

        aciksa = true;

    }

    private void Update()

    {

        Vector3 playerInput = new Vector3(Input.GetAxis("Horizontal"), 0f, Input.GetAxis("Vertical"));

        Vector3 moveVelocity = playerInput * Time.deltaTime * speed;

        // moveVelocity = Hareket Etme Hızı

        transform.position += moveVelocity;

        //Flaslight

        if (Input.GetKeyDown(KeyCode.F))

        {

            if (aciksa)

            {

                flashlight.GetComponent<Light>().enabled = false;

                aciksa = false;

            }

            else

            {

                flashlight.GetComponent<Light>().enabled = true;

                aciksa = true;

            }

        }

    }

}

Yukarıdaki sarı ile çizdiğim kodlar BİR ÖNCEKİ DERSTEN KALMA FENER AÇIP KAPATMA KODLARIDIR. Diğerleri bu derste yaptığımız objenin hareketini sağlamak için yazdığımız kodlardır. Bu kodlar sayesinde obje oyun başladığında hareket eder.

 

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.