gtag('config', 'UA-180278623-1'); Unity İle Geliştirdiğim İlk Oyun !!! - Bilginiz Dahilinde

Ads Top

Unity İle Geliştirdiğim İlk Oyun !!!

  İLK 2D  OYUNUM:

oyun-gelistirme

Öncelikle herkese merhaba arkadaşlar. Bugün sizler ile birlikte oyun geliştirme sürecimden bahsetmek istiyorum. Öncelikle oyun geliştirmek beni gerçek anlamda mutlu ediyor. Resimde görmüş olduğunuz oyunu sadece 3 gün gibi kısa bir sürede yaptım. Resme bakarak aldanmayın. Oyun geliştirmek gerçekten çok zor bir iş. Oyun geliştirmeye başlamadan önce ben bu oyunları çok rahat yaparım, çok basit iş gibi düşüncelere kapıldım. Fakat işin içine girdiğimde gerçekten zor olduğunu anladım. Resimde görmüş olduğunuz oyunda bir sürü kod var ve bunları yazmanın  gerçekten zor ve zaman alıcı iş olduğunu anladım .Ayrıca 2 boyutlu bir oyun yaptım varın siz düşünün oyun yapmanın zorluklarını. :)

yaptigim-ilk-oyun

Bütün bu zorluklar gözünüzü korkutmasın. Eğer ki istekli olur ve bu işi severseniz bence sizde rahatlıkla oyun geliştirebilirsiniz. Ayrıca bütün bu zorluklara katlanıp çalıştığınızda oyun bittiği zaman verdiğiniz emeklerin karşılığını alıyorsunuz. Özellikle yaptığım bu ilk oyunum benim daha iyi işler başarabileceğimi kanıtladı. Şu anlık oyun geliştirme sektöründe acemi birisiyim. Ama disiplinli bir şekilde çok çalışarak bu işte uzmanlaşmak istiyorum. Bu serüvenimde yaptığım her oyunu bu bloğumda paylaşacağım. Şu an için yaptığım oyunlarla ilgili bir video koyamıyorum. Ama kendimi geliştirdikçe ve güzel oyunlar yaptıkça videolar koyacağım. Şu anlık resim şeklinde göstermek istiyorum. İlk oyunumda temel olarak hareket, puanlama, altın gibi konularla ilgilendim.

ilk-oyunum

Resimde gördüğünüz araba, altın, rampa gibi bir çok nesneyi ben kendim uygulama üzerinden çizdim. Renklendirmeler de bana ait. Ayrıca rampalarda detay yapmaya çalıştım. Umarım beğenmişsinizdir. Diğer projelerimde görüşmek üzere !

gelistirdigim-ilk-oyunum





Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.