Unity 3D C# Temelleri (PUBLİC AND PRİVATE)
PUBLİC AND PRİVATE:
1)public
public class HelloWorld : MonoBehaviour
{
public int sayi =
18;
public int sayi2 =
20;
int sonuc;
// Start
is called before the first frame update
void Start()
{
sonuc = sayi + sayi2;
print(sonuc);
}
// Update is
called once per frame
void Update()
{
}
}
2)private
public class HelloWorld : MonoBehaviour
{
private int sayi =
18;
private int sayi2 =
20;
private int sonuc;
// Start is
called before the first frame update
void Start()
{
sonuc = sayi + sayi2;
print(sonuc);
}
// Update is
called once per frame
void Update()
{
}
}
Private ve Public Arasındaki Fark :
UNİTY EDİTOR KISMINDAN DEĞİŞKENİN DEĞERLERİNİ DEĞİŞTİRMEK İSTEMİYORSAK PRİVATE KULLANMALIYIZ.
Hiç yorum yok: