gtag('config', 'UA-180278623-1'); UNİTY 3D FUNCTIONS - RAYCAST HİT - Bilginiz Dahilinde

Ads Top

UNİTY 3D FUNCTIONS - RAYCAST HİT

 RAYCAST HİT:

RAYCAST HİT


public class Flashlight : MonoBehaviour

{

    //Player Movement

    public float speed;

     //Flashlight

    private bool aciksa;

    public GameObject flashlight;

    RaycastHit hit;

    private void Start()

    {

        aciksa = true;

    }

    private void Update()

    {

        Vector3 playerInput = new Vector3(Input.GetAxis("Horizontal"), 0f, Input.GetAxis("Vertical"));

        Vector3 moveVelocity = playerInput * Time.deltaTime * speed;

        // moveVelocity = Hareket Etme Hızı

        transform.Translate(moveVelocity);

 

        //Flaslight

        if (Input.GetKeyDown(KeyCode.F))

        {

            if (aciksa)                

            {

                flashlight.GetComponent<Light>().enabled = false;

                aciksa = false;

            }

            else

            {

                flashlight.GetComponent<Light>().enabled = true;

                aciksa = true;

            }

        }

        //Fire

      //  GameObject.FindGameObjectWithTag("Main Camera"); == Camera.main

        if (Input.GetMouseButtonDown(0))

        {

            if (Physics.Raycast(Camera.main.transform.position, transform.forward, out hit , Mathf.Infinity))

            {

                if (hit.collider.gameObject.tag == "Enemy")

                {

                    Destroy(hit.collider.gameObject);

                }

            }

        }

    }

}

Sarı ile çizdiklerim bu ders içinde yazılmış kodlardır. Bu kodlar sayesinden Mouse’nin sol tuşu ile oyun içerisinden bir şeye bastığımızda objeyi yok eder.

Diğer kodlar önceki derslerin kodları.

 

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.