gtag('config', 'UA-180278623-1'); UNİTY 3D FUNCTIONS - FLIP - FLOP PETTERN - Bilginiz Dahilinde

Ads Top

UNİTY 3D FUNCTIONS - FLIP - FLOP PETTERN

 FLIP - FLOP PETTERN:

FLIP - FLOP PETTERN


Bu ve bundan sonraki kısımlar Algoritmalar
public class Flashlight : MonoBehaviour
{
    private bool aciksa;
    public GameObject flashlight;
    private void Start()
    {
        aciksa = true;
    }
    private void Update()
    {
        if (Input.GetKeyDown(KeyCode.F))
        {
            if (aciksa)
            {
                flashlight.GetComponent<Light>().enabled = false;
                aciksa = false;
            }
            else
            {
                flashlight.GetComponent<Light>().enabled = true;
                aciksa = true;
            }
        }
    }
}
Yukarıdaki tüm bu kodlar sayesinde oyun içerisinde oluşturduğumuz el fenerinin oyun başladığın istediğimiz zaman açıp kapatabiliriz F tuşu ile.

Burada if içine yazdığımız yerde else yerine else if veya if(!aciksa) yazdığımızda hata veriyor kod sadece else ile yapmamız gereklidir.
 

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.