UNİTY 3D FUNCTIONS - FLIP - FLOP PETTERN
FLIP - FLOP PETTERN:
Bu ve bundan sonraki kısımlar Algoritmalar
public class Flashlight : MonoBehaviour
{
private bool aciksa;
public GameObject flashlight;
private void Start()
{
aciksa = true;
}
private void Update()
{
if (Input.GetKeyDown(KeyCode.F))
{
if (aciksa)
{
flashlight.GetComponent<Light>().enabled = false;
aciksa = false;
}
else
{
flashlight.GetComponent<Light>().enabled = true;
aciksa = true;
}
}
}
}
Yukarıdaki tüm bu kodlar sayesinde oyun içerisinde oluşturduğumuz el fenerinin oyun başladığın istediğimiz zaman açıp kapatabiliriz F tuşu ile.
public class Flashlight : MonoBehaviour
private bool aciksa;
private void Start()
aciksa = true;
private void Update()
if (Input.GetKeyDown(KeyCode.F))
if (aciksa)
flashlight.GetComponent<Light>().enabled = false;
else
{
flashlight.GetComponent<Light>().enabled = true;
}
}
}
Yukarıdaki tüm bu kodlar sayesinde oyun içerisinde oluşturduğumuz el fenerinin oyun başladığın istediğimiz zaman açıp kapatabiliriz F tuşu ile.
Burada if içine yazdığımız yerde else yerine else if veya
if(!aciksa) yazdığımızda hata veriyor kod sadece else ile yapmamız gereklidir.
Hiç yorum yok: