gtag('config', 'UA-180278623-1'); Evde Karpuz Suyu Nasıl Yapılır? - Bilginiz Dahilinde

Ads Top

Evde Karpuz Suyu Nasıl Yapılır?

 EVDE KARPUZ SUYU TARİFİ:

Evde-karpuz-suyu-nasil-yapilir?

Karpuz yaz aylarının şüphesiz vazgeçilmez meyvesi.Rahatlatıcı etkisiyle birçoğumuz karpuzu çok severiz.Ayrıca çok tatlı olması bir diğer avantajı.Karpuz suyu bence bu anlamda yaz aylarında içilebilecek güzel içeceklerden birisi olabileceğini düşünüyorum.Ayrıca soğuk içilmesini tavsiye edebilirim.Diğer yazılarımda birçok içecek tarifine ulaşabilirsiniz.Örneğin limonata yapımı,çilekli meyve suyu yapımı gibi birçok tariften bahsetmiştim.İsterseniz onlara da göz atabilirsiniz.Bugün yazımızda sizlere evde karpuz suyu nasıl yapılır?karpuz suyu için gerekli malzemeler nelerdir?karpuz suyu tarifi nedir? konularına değindim.Şimdiden afiyet olsun.

İşte Adım Adım Evde Karpuz Suyu Tarifi:

Gerekli Malzemeler:
  • 1 tane küçük karpuzun yarısı
  • Yarım limonun suyu
  • 1 kaşık şeker(İsteğe bağlı)

Karpuz Suyu Tarifi:

1)Karpuzu dilimleyerek başlayın.Ardından çekirdekleri çıkarın.

2)Dilimlenen karpuzları ardından blender veya çatal ile ezin.

3)Ezdikten sonra suyunu süzgeç veya tülbent yardımı ile süzüp bir kaba alın.

4)Ardından suyun içerisine limon suyunu ekleyin ve karıştırın.Ardından isterseniz 1 kaşık şeker ilave edebilirsiniz bu tamamen sizin damak zevkinize kalmış bir durum.İsterseniz şeker eklemeyin seçim sizin.Ardından soğuması için buzdolabına koyun.

5)Soğuduktan sonra isterseniz buz küpleri ekleyerek servis edebilirsiniz.

Afiyet Olsun!

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.