gtag('config', 'UA-180278623-1'); Evde Böğürtlenli Meyve Suyu Nasıl Yapılır? - Bilginiz Dahilinde

Ads Top

Evde Böğürtlenli Meyve Suyu Nasıl Yapılır?

 Evde Böğürtlenli Meyve Suyu Tarifi:

evde-böğürtlenli-meyve-suyu-nasill-yapilir?

Öncelikle herkese merhabalar.Daha önceden yazılarımda birçok içecek tarifi paylaşmıştım.Bugün yine lezzetli bir tarifi sizlerle paylaşmak istiyorum. Ayrıca yazılarımızda limonata nasıl yapılır, vişneli meyve suyu nasıl yapılır,elmalı meyve suyu nasıl yapılır gibi birçok tarifi paylaştığım yazılarımı okumanızı tavsiye ederim.Bu yazımda evde böğürtlenli meyve suyu nasıl yapılır?gerekli malzemeler nelerdir?böğürtlenli meyve suyu tarifi nedir? konularına yer verdim.Umarım beğenirsiniz şimdiden afiyet olsun.

İşte Adım Adım Evde Böğürtlenli Meyve Suyu Tarifi:

Gerekli Malzemeler:

  • 2 kilogram böğürtlen
  • 20 gram limon tuzu
  • yarım limon
  • 1 kilogram şeker
  • 5 litre su

 Böğürtlenli Meyve Suyu Tarifi:

1)İlk olarak süzgecin üzerine böğürtlenleri koyun  ve böğürtlenleri yıkayın.

2)Ardından böğürtlenleri tencereye koyun ve üzerine su ekleyin. Daha sonra tencereyi ocağa koyuyoruz ve yaklaşık 10 dakika kadar  kaynatın.

3)10 dakikanın sonunda robottan geçirin.Geçirdikten sonra üzerine limon ve limon tuzunu ekleyin ve tekrar tencereye alarak 10 dakika daha kaynatın.

4)Böğürtlenin şeker oranı farklı olacağı için ve damak zevkinize göre şekeri ayarlayabilirsiniz.Tamamen size kalmış bir durum.Ben 1 kilogram kullandım.

5)Şekeri ekledikten sonra 5 dakika daha kaynaması gerekmektedir. Ardından bir tülbent yardımı ile süzme işlemini gerçekleştirin.

6)Süzdükten sonra şişelere koyun ve hem soğuması hem de dinlenmesi için şişeleri buz dolabına koyun. 

Afiyet Olsun!


Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.