gtag('config', 'UA-180278623-1'); Evde Ayva Suyu Nasıl Yapılır? - Bilginiz Dahilinde

Ads Top

Evde Ayva Suyu Nasıl Yapılır?

AYVA SUYU TARİFİ:

ayva-suyu-nasil-yapilir?

Daha önceden evde kendinizin yapabileceği pratik içecekler konusunda birçok yazı yazmıştım.Bugün yine sizler için güzel bir tarif söyleyeceğim.Ama bu yazıyı okuduktan sonra diğer  içecek tariflerini de  okumanızı tavsiye ederim.Ayva normal tüketilse bile,pişirilse bile ve kaynatılsa bile lezzetli oluyor.Ayrıca ayvanın suyu da çok lezzetli bir içecek olacağını düşünüyorum.Gelin hep birlikte ayva suyu yapalım.Bu yazımızda sizlere evde ayva suyu nasıl yapılır?gerekli malzemeler nelerdir?ayva suyu tarifi nedir? sorularına yanıt verdim.Umarım beğenirsiniz.Şimdiden afiyet olsun.

İşte Adım Adım Ayva Suyu Tarifi:

Gerekli Malzemeler:

  • 4 tane ayva
  • 1,5 litre su
  • 1 su bardağı şeker

Ayva Suyu Tarifi:

1)Öncelikle ayvaları güzelce yıkayın.

2)Ardından  çekirdeklerini çıkarın.

3)Ayvaları küp şeklinde doğrayın ve tencereye koyun.

4)Daha sonra tencereye suyu ilave edin.

5)Orta sıcaklıkta yaklaşık 30 dakika  ayvaları yumuşayana kadar kaynatın.

6)Yumuşadıktan sonra şekeri ekleyin ve ılıması için tencereyi ocaktan alın.

7)Ilıdıktan sonra mikser  yardımı ile karıştırın.Yoğurt kıvamına geldikten sonra tülbent veya süzgeç yardımı ile suyunu süzüp şişelere dolduruyoruz.

8)Ayva suyunun hem dinlenmesi hem de soğuması için buz dolabına koyuyoruz.

9)Servis ederken buz küpleri ilave ederek servis edebilirsiniz.

Afiyet Olsun!

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.