gtag('config', 'UA-180278623-1'); Evde Çilek Suyu Nasıl Yapılır? - Bilginiz Dahilinde

Ads Top

Evde Çilek Suyu Nasıl Yapılır?

 EVDE ÇİLEK SUYU TARİFİ:

evde-çilek-suyu-nasil-yapilir?

Evde organik olarak çilek suyu yapmak hem daha sağlıklı hem de daha güvenilir olduğunu düşünüyorum.Eğer siz de benim gibi düşünüyorsanız bu tarif tam size göre.Daha önceden bloğumda bir sürü içecek tarifi paylaştım.İsterseniz o yazılarımı da okuyabilir- siniz.Çilek suyu çok sevdiğim içeceklerden olduğu için bu yazımda çilek suyuna yer verdim. Bu yazımda sizlere evde çilek suyu nasıl yapılır?çilek suyu yapmak için gerekli malzemeler nelerdir?çilek suyu tarifi nedir? konularına yer verdim.

evde-çilek-suyu-nasil-yapilir?

İşte Adım Adım Çilek Suyu Tarifi:

Gerekli Malzemeler:

  • 1 kilogram çilek
  • 5 bardak su
  • 3 su bardağı şeker

ÇİLEK SUYU TARİFİ:

1)Öncelikle suyu tencereye koyun ve kaynatın.

2)Ardından çilekleri güzelce suda yıkayın ve ayıklayın.Bu işlemleri yaptıktan sonra tencerede kaynatmış olduğunuz suyun içerisine çilekleri koyun.

3)Yaklaşık olarak 5 dakika daha kaynatın.Ardından ocağın altını kapatın ve tencereyi alın.

4)Ardından tencerenin kapağını kapatarak 1 saat boyunca dinlenmesini sağlayın.

5)1 saat dinlendirdikten sonra bir tülbent yardımı ile tenceredeki suyu süzün.

6)Süzmüş olduğunuz suyu ayrı bir tencereye alın ve bu süzülen suyu tekrar ocağa koyun ve üzerine şeker ekleyin.

7)Kaynatma işlemini sulu pekmek kıvamına gelene kadar devam ettirin.

8)Bir sürahiye iki kepçe çilek konsantresi dökün ve ardından soğuk su ekleyin.

Afiyet  Olsun!

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.