gtag('config', 'UA-180278623-1'); Evde Kiraz Suyu Tarifi Nasıl Yapılır? - Bilginiz Dahilinde

Ads Top

Evde Kiraz Suyu Tarifi Nasıl Yapılır?

 EVDE KİRAZ SUYU TARİFİ:

Evde-kiraz-suyu-nasıl-yapilir?

Evde organik bir şekilde kiraz suyu yapmak marketlerde satılanlardan daha sağlıklı olacağını düşünüyorum.Eğer siz de benim gibi düşünüyorsanız bu yazımız tam size göre.Daha önceden yazdığımız yazılarda içecek tarifleri olarak çeşitli tariflerden bahsetmiştik.(Limonata tarifi,vişne suyu tarifi,portakal suyu tarifi vb.)Bu yazımızda ise bir diğer sevdiğim ve içmekten keyif aldığım kiraz suyuna yer verdim.Evde basit bir şekilde,sağlıklı olarak sizde bu tarifi uygulayabilirsiniz.

İşte Adım Adım Kiraz Suyu Tarifi:

Gerekli Malzemeler:

  • 1 kilo kiraz
  • 3 litre su
  • 1 su bardağı toz şeker

Kiraz Suyu Tarifi:

1)İlk önce kirazlarımızı güzelce yıkayalım.Ardından saplarını çıkarıp tencereye koyun.Daha sonrasında suyu ekleyin ve kaynatmaya başlayın.

2)Kirazların yumuşadığını gördükten sonra ocağın altını kapatın.

3)Ardından toz şekerini ekleyin.

4)Kirazların şeker oranı farklı olacağı için şekerinin az olduğunu düşünürseniz yarım bardak daha toz şeker ekleyebilirsiniz.

5)Haşladığınız kirazlar ılık olana kadar bekleyin.

6)Ilık olduğunu anladıktan sonra blenderden geçirip püre kıvamına getirin.

7)Ardından bir süzgeç yardımı ile haşladığınız kirazları suyu ile birlikte süzün.Bu aşamada çekirdekler çıkacaktır.Çıkmazsa siz çıkarın.

8)Kaşıkla veya kevgir ile süzme işlemini yapabilirsiniz.

9)Daha sonrasında süzdüğünüz suyu şişeye aktarın ve buz dolabında muhafaza edin.

AFİYET OLSUN!


Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.