gtag('config', 'UA-180278623-1'); Metabolizmayı hızlandırarak kilo verdirten Armut Suyu Tarifi: - Bilginiz Dahilinde

Ads Top

Metabolizmayı hızlandırarak kilo verdirten Armut Suyu Tarifi:

 ARMUT SUYU TARİFİ:

evde-armut-suyu-nasil-yapilir?

Merhaba arkadaşlar.Bugün yazımda sizlere armut suyundan bahsedeceğim.Ama bahsetmeden önce bu yazıyı okuduktan sonra diğer içecek tariflerini yazılarımızda bulup okuyabilirsiniz.Armut suyuna gelecek olursak armut suyu metabolizmayı hızlandırır ve bu sayede sizin kilo vermenize yardımcı olur.Ayrıca evde kendiniz yapacağınızdan dolayı daha sağlıklı ve organik olacağı bir diğer avantajı.Armut suyunu denedim ve ben beğendim.Umarım sizlerde beğenirsiniz.Bu yazımda sizlere evde nasıl armut suyu yapılır?gerekli malzemeler nelerdir?armut suyu tarifi nedir? konularına cevap verdim.Şimdiden afiyet olsun.

İşte Adım Adım Evde Kilo Verdirten Armut Suyu Yapımı:

Gerekli Malzemeler:
  • 2 tane armut

ARMUT SUYU TARİFİ:

1)Armutları yıkayın.Ardından armutları ikiye bölün ve çekirdeklerini çıkarın.
2)Kabuğunu ister soyun isterseniz soymadan blenderden geçirin seçim tamamen sizin.
3)Blenderden geçirdikten sonra su ekleyebilirsiniz.Burada püf nokta 1,5 litreden fazla yapmamanız çünkü fazla su katarsanız tadında bozulmalar olacaktır.
 Afiyet Olsun!

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.