Unity 3D Components-HER TÜRLÜ COMPONENT ASLINDA BİR DEĞİŞKENDİR
HER TÜRLÜ COMPONENT ASLINDA BİR DEĞİŞKENDİR:
public class Control : MonoBehaviour
{
public Light light;
private void Start()
{
light.intensity = 31f;
}
}
Rigidbody, boxcollider, Light gibi componentleri değişken
türü olarak kullanabiliriz.
Eğer ki bunu yaparsak GetComponent <> kodunu kullanmamıza gerek yok.
Değişkene verdiğimiz isim sonrasın nokta koyarak componentteki istediğimiz özelliği değiştirebiliriz.
Eğer ki bunu yaparsak GetComponent <> kodunu kullanmamıza gerek yok.
Değişkene verdiğimiz isim sonrasın nokta koyarak componentteki istediğimiz özelliği değiştirebiliriz.
public class Control : MonoBehaviour
{
public HelloWorld hw;
private void Start()
{
hw.sayi = 5;
}
}
İstersek başka bir scripti değişken türü olarak kullanabiliriz.
Bu sayede içerisindeki herhangi bir değişkenin değerini de
değiştirebiliriz.
Hiç yorum yok: