gtag('config', 'UA-180278623-1'); Unity 3D Components-BOUNDS - Bilginiz Dahilinde

Ads Top

Unity 3D Components-BOUNDS

 BOUNDS:

public class Control : MonoBehaviour

{

    private void Start()

    {

        GetComponent<BoxCollider>().enabled = false;

    }

}

Bu kodu yazarsak boxcollider componentinin görünürlüğünü editör üstünden kutucuktan tiki kendisi kapatır ve oyun başladığında boxcollider bu sayede çalışmaz.

Bounds = Boxcollider atanmış bir objenin sınırlarını belirler bounds.

Transform componenti içerisindeki position’u değiştirirsek objenin ağırlık noktasını değiştirmiş oluruz.

 public class Control : MonoBehaviour

{

    private void Start()

    {

        print(GetComponent<BoxCollider>().bounds.min);

    }

}

 Bu sayede vektörel bir değer alırız. Yani x,y,z deki min değerleri verir.

BOUNDS:

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.