gtag('config', 'UA-180278623-1'); Unity 3D Components- COMPONENTLERE GİRİŞ - Bilginiz Dahilinde

Ads Top

Unity 3D Components- COMPONENTLERE GİRİŞ

 COMPONENTLERE GİRİŞ:

COMPONENTLERE GİRİŞ:


Component’lar = herhangi bir oyun objesinin amacını belirleyen özelliklerimizdir. Her oyun objesinin belirli componentleri ve transform componenti vardır.

Transform componenti = oyun objesinin position, rotation ve scaleini değiştirmemizi sağlar.

Cube (Mesh Filter) componenti = Objenin küp olduğunu ayırt etmemizi sağlayan mesh filterıdır.

Mesh Renderer componenti = Objenin tamamen görünmesini sağlayan ve belirli gölgeleme işlemleri, ışık uygulamaları gibi durumları uygular. Ayrıca cube (Mesh Filter) ve Mesh Renderer birlikte gelir.

Box Collider Componenti = Objenin sınırlarını belirten componenttir. Bu component sayesinde farklı bir obje bu objenin içinden geçemez.
 

               

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.