UNITY 3D C# Temelleri Operatörler (LOGIC OPERATORS)
LOGIC OPERATORS:
public class HelloWorld : MonoBehaviour
{
public int sayi1 =
18;
public int sayi2 =
20;
private float sonuc;
public bool
goster2;
// &&, ||, ! Bu 3 tanesi Mantık Operatörleridir
void Start()
{
if ( goster &&
goster2)
{
print("ok!");
}
sonuc = sayi1 % sayi2;
print(sonuc);
}
Hem göster hem de goster2 doğru ise
ok! Yazdır
İkisinden birisi bile yanlış olursa
kodu yazdırmayacaktır.
&& Ve demektir
|| veya demektir
! değil demektir
// Update is called once per frame
void Update()
{
}
}
public class HelloWorld : MonoBehaviour
{
public int sayi1 =
18;
public int sayi2 =
20;
private float sonuc;
public bool
goster2;
// &&, ||, ! Bu 3 tanesi Mantık Operatörleridir
void Start()
{
print(!goster);
}
Editör kısmından göster kutucuğuna
tik işareti atmadığımız için değer yanlıştır. Konsolda false yazdıracaktır. Ama
gösterin başına ! (ünlem) işareti koyarsak true olacaktır. Yani konsolda true yazacaktır.
void Update()
{
}
}
Hiç yorum yok: