gtag('config', 'UA-180278623-1'); Unity 3D Components-LINE RENDERER - Bilginiz Dahilinde

Ads Top

Unity 3D Components-LINE RENDERER

 LINE RENDERER:

Trail = İz demektir. Kuyruklu yıldızın arkasındaki kuyruktur

Trail Renderer’da kuyruğun rengini değiştirmek için color seçeneğinden değiştirilir fakat bunu yaptıktan sonra materials kısmından Element 0 kutucuğuna materyal atmalıyız yoksa renk değişmez.

Trail Renderer componenti içerisinden Materials kısmından Element 0 kutucuğundan seçilen Default-Line çok kullanılır

Trail Renderer componentinin hemen ilk başındaki yer grafik editörüdür.

Burada bulunan width genişliği ifade eder. Yani kuyruk kısmının genişliğini buradan ayarlayabiliriz.

Ayrıca burada bulunan grafik editöründeki grafikteki çizgiye çift tıklayıp nokta seçebiliriz. Bu noktalar sayesinde kuyruk kısmı başlangıçta ince çıkıp daha sonrasında kalınlaşabilir.

Time = Kuyruğun Uzunluğu

Corner Vertices= Kuyruğun dönüşlerde köşe sayısını arttırmak için kullanılır.

End Cap Vertices = Kuyruğun dış kapanan köşeleri için kullanılır.

LINE RENDERER


Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.