Unity 3D Components-LINE RENDERER
LINE RENDERER:
Trail = İz demektir. Kuyruklu yıldızın arkasındaki kuyruktur
Trail Renderer’da kuyruğun rengini değiştirmek için color
seçeneğinden değiştirilir fakat bunu yaptıktan sonra materials kısmından
Element 0 kutucuğuna materyal atmalıyız yoksa renk değişmez.
Trail Renderer componenti içerisinden Materials kısmından
Element 0 kutucuğundan seçilen Default-Line çok kullanılır
Trail Renderer componentinin hemen ilk başındaki yer grafik
editörüdür.
Burada bulunan width genişliği ifade eder. Yani kuyruk
kısmının genişliğini buradan ayarlayabiliriz.
Ayrıca
burada bulunan grafik editöründeki grafikteki çizgiye çift tıklayıp nokta
seçebiliriz. Bu noktalar sayesinde kuyruk kısmı başlangıçta ince çıkıp daha
sonrasında kalınlaşabilir.
Time = Kuyruğun Uzunluğu
Corner Vertices= Kuyruğun dönüşlerde köşe sayısını arttırmak
için kullanılır.
End Cap Vertices = Kuyruğun dış kapanan köşeleri için
kullanılır.
Hiç yorum yok: