gtag('config', 'UA-180278623-1'); UNITY 3D C# Temelleri ÖZEL FONKSİYONLAR - Bilginiz Dahilinde

Ads Top

UNITY 3D C# Temelleri ÖZEL FONKSİYONLAR

ÖZEL FONKSİYONLAR:


ÖZEL FONKSİYONLAR

public class HelloWorld : MonoBehaviour

     {
    private void Awake()
    {
       
    }
    Awake ‘ye starttan daha önce çalışır
 
   private void Start()
    {
       
    }
Saniyede alınan fps sayısı kadar çalışır.
Fps Sayısı : Saniyede Geçen Kare Sayısı
Örneğin300 fps aldığımız bir oyunda 1 saniyede 300 kere görüntü / işleme hızı alırız.

 
    private void Update()
    {
       
    }
 
    private void FixedUpdate()
    {
       
    }
Update gibi sürekli çalışır.
1 saniyede 60 kere çalışır.

 
    private void LateUpdate()
    {
       
    }
Update çalıştıktan sonra çalışır.
Sürekli olarak updateden sonra gelir.

 
}

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.